aankomst ghana - Reisverslag uit Aplaku, Ghana van Tijmen en Denise - WaarBenJij.nu aankomst ghana - Reisverslag uit Aplaku, Ghana van Tijmen en Denise - WaarBenJij.nu

aankomst ghana

Blijf op de hoogte en volg Tijmen en Denise

28 Juli 2012 | Ghana, Aplaku

Lieve allemaal,

Na een maand van voorbereiding zijn we gisteren eindelijk vertrokken richting ghana en na een goede vlucht met helaas weinig slaap vanmorgen om 4.30 geland. Het ophalen van de bagage en het wisselen van geld duurde iets langer dan verwacht maar ook dat kwam zonder problemen goed dit keer! We werden opgewacht door een taxi chauffeur die ons naar ons hostel bracht in Aplaku waar we nu dit verhaal zitten te schrijven met uitzicht op de witte palmstranden en een prachtig blauwe zee. Het is een beetje bewolkt met een lekker windje wat het klimaat ideaal maakt om de boel te gaan bekijken. Vanmorgen nog 2 nieuwe telefoons met locale simkaart geregeld zodat we goedkoop kunnen bellen en gebeld worden! Denise 00233 57 2711231, Tijmen 00233 57 2711310. De bedoeling is dat we maandag ochtend richting Cape Coast vertrekken om daar slaven forten te bekijken en het Cacun Nature Reserve willen bezoeken, maar dat is voor later deze week!

Dikke kus van ons vanuit Aplaku, Ghana

• 28 Juli 2012 - 15:12

Niels:

Hey guys,
    Heel veel plezier de komende tijd en ben benieuwd naar de fotos en verhalen die komen!
    Gr Niels

• 28 Juli 2012 - 17:29

Lilian:

Wat fijn dat alles zo voorspoedig is gegaan. Rust maar lekker uit en geniet van alle indrukken! Liefs

• 28 Juli 2012 - 19:59

Anouk:

Veel succes zussie!!

• 28 Juli 2012 - 23:12

Rinke:

Goed om te lezen dat ge goed zijt aangekomen kerel!! We zullen morgen proberen te bellen op jullie nieuwe nummers. Groeten van Heit en de rest.

• 29 Juli 2012 - 00:07

Monique:

Hoi Tijmen & Denise,
    Vanuit Zuid-Frankrijk heel veel plezier en succes gewenst. Fijn dat jullie de zakelijke dingen al geregeld hebben. Nu kan het grote avontuur écht beginnen!
    Veel liefs én groetjes van ons drietjes...

• 29 Juli 2012 - 11:21

Hallo, Tijmen En Denise:

Dat zijn goede berichten uit Ghana, veel succes verder.

• 29 Juli 2012 - 12:38

Tijmenendenise:

Dat zijn goede berichten uit Ghana, veel succes verder, liefs oma en opa.

• 29 Juli 2012 - 13:33

Anne-Marie:

Fijn dat het allemaal goed is verlopen. Geniet van jullie weekje vakantie.
    Gerben & Anne-Marie

• 30 Juli 2012 - 21:00

Hans:

Veel plezier in Cape Coast! blijk je gafe all stars te kunnen kopen ;)